tråkkkk

jag har as jäkla tråkigt så nu gör ja nåt sånt här tråkigt test.
ROLIGT LIV!


13 HAR DU:
Ett förhållande; ja
En bästa vän; ja, fast fler än en.
Haft ett seriöst förhållande; ja
Dejtat en av dina bästa kompisar; nej
Blivit kär vid första ögonkastet: nej
Fått ditt hjärta krossat; venne
Haft ett one night stand; nej
Skrikit åt en lärare; tror jag inte
Sagt något och sedan ångrat dig; ja
Ljugit för dina föräldrar om vart du är; ja
Några smycken som kostar över 1000 kr; nej
Snusat; nej
Rökt; nej

12 DAGENS:
Klädsel; jeans och linne
Smink; inget alls.
Frisyr; utsläppt och uppsatt
Låt: the edge of glory
Vill ha; mycket.
Drog; ingen
Saknad; några.
Köp; glaaasss!
Humör; glad
Godis; inget
Tanke när du såg dig själv i spegeln i morse; ojdå
Dagens vän; kan inte välja


11 FÖRSTA:
Bästa kompis; lara
Bil; venne
Kärlek; venne
Förhållande; haha noppis
Husdjur; halft katt å halft hund.
Semester; bulgarien
Jobb; nada
Piercing; öronen
Konsert; den första riktiga va nog kiss.
Fylla; aldrig haft nån

10 SISTA:
Personen som sms:ade dig; idis
Personen som du kramade; jesper
Peronen som ringde dig; pappa
Personen som du ringde; amanda
Personen du sa 'jag älskar dig' till; jesper
Alkoholdrycken;
Bilfärd; till övik och tillbaka
Filmen du såg; never say never
Gången du grät; fredas
Måltiden; middag

9 SKULLE DU:
Våga hoppa fallskärm; tror jag
Våga hoppa bungyjump; de tror ja
Dejta någon med väldigt mycket tatueringar: de tror jag inte
Kalla dig själv lycklig; ja
Hellre ta bilden än vara med på den; ja
Kunna gråta över en kille; ja
Kunna gråta över en tjej; ja
Ljuga för någon; nej
Kunna springa 50mil; har nog för dålig kondis för de.

8 VAD:
Gör du just nu; kollar på bb.
Ska du göra imorgon; tivoliiii!!
Säger du till dig själv när allt känns svårt; säger ingenting.
Har du med dig in på bio:n; poppisar
Är det för färg på dina byxor; svart
Är det för väder hos dig just nu; varmt!
Är det första du lägger märke till hos det motsatta könet; venne
Skulle du göra om du vann på lotto; beror på hut mycket de skulle vara.

7 SAKER DU HAR PÅ DIG:
1. jeans
2. linne
3. strumpor
4. trosor
5. hårsnodd
6. bh
7. hårnål

6 BLANDAT:
Är du blyg inför det motsatta könet; de tror jag inte
Hur gammal blir du nästa födelsedag; 14
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan; ja
Använder du huvtröjor; ja
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar; ja
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta; båda

5 VAL:
Solnedgång eller soluppgång; båda
Sommar eller vinter; sommar
Vilken ålder har varit bäst hittills; 13!
Sova på sida, mage eller rygg; sidan
Kramar eller kyssar; båda

4 JAG GILLAR;
1. kompisar
2. jesper
3. fotboll
4. musik

3 JAG GILLAR INTE;
1. dryga/falska människor
2. åska
3. vinter

2 VAL:
Hemmakväll eller utgång; beror på
Sola eller bada; båda

1 JAG ÄLSKAR;
kompisar,familj,jesper,sommaR!


sisådär jaaa:D:D:D

snygg pic jaao:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0